Regulamin sklepu
REGULAMIN
INFORMACJE O PRZEDMIOTACH SPRZEDAŻY:
1. Wszystkie podane w sklepie ceny są cenami brutto, zawierającymi 23% podatek VAT.
2. Wszystkie oferowane przedmioty są fabrycznie nowe.
3. Przedmioty znajdujące się w Naszym sklepie są towarami dostępnymi, znajdującymi się w magazynie firmy.
4. Każda sztuka zakupionego towaru jest szczegółowo sprawdzana przed wysyłką do klienta.
5. Dokonując zakupu w Naszym sklepie akceptujesz nasz regulamin.
DODATKOWE INFORMACJE
1. Wysyłki zakupionego towaru realizujemy po zaksięgowaniu Państwa wpłaty na naszym koncie bankowym, którego numer otrzymacie Państwo w powiadomieniu (w przypadku wybrania formy płatności „przelew na konto”).
2. Na wpłatę Kupujący ma czas do 7 dni, licząc od daty zakupu.
3. W przypadku zakupu kilku przedmiotów w Naszym skle[pie prosimy o dokonanie jednej płatności – poinformuje nas to o zakończeniu przez Państwa zakupów w naszym sklepie, przez co będziemy mogli rozpocząć przygotowywanie towaru do wysyłki.
4. Do ceny zakupu towaru doliczyć należy koszt przesyłki (nie dotyczy odbioru osobistego) .
POLITYKA ZWROTÓW:
1. Klient ma prawo zrezygnować z kupionego towaru bez podania przyczyny wciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
2. Odsyłając towar do przesyłki prosimy dołączyć: podpisaną deklarację odstąpienia od umowy, dowód zakupu, numer rachunku, na który mamy przelać pieniądze, dane kontaktowe.
Przed odesłaniem towaru prosimy o kontakt na e-mail kontakt@klinikahorroru.pl
REKLAMACJE
Zakupiony towar można zareklamować jeżeli:
- powstała wada nie jest wynikiem naturalnego zużycia przedmiotu lub jego części
- wada powstała w trakcie użytkowania towaru zgodnie z przeznaczeniem
Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu, opis reklamacji (wady), dokładny adres zwrotny, dane kontaktowe Kupującego (telefon, adres, e-mail) oraz numer rachunku bankowego.
Reklamacje prosimy odsyłać na adres:
Sklep Klinika Horroru / All4Party
ul. Dmowskiego 22/112
43-100 Tychy
tel. 531773335
Przed odesłaniem towaru prosimy o kontakt na e-mail kontakt@klinikahorroru.pl.
Pozwoli to na skrócenie czasu rozpatrywania reklamacji.